Free background from VintageMadeForYou

sobota, 14 września 2013

Nadrabiam zaległości

Mało się u mnie dzieje ostatnio twórczego, jakoś nie umiem wszystkiego ogarnąć, nie wiem czy to leń czy coś innego:-)
Wstawię dwie prace pergaminkowe które jakimś trafem nie zamieściłam.
Pierwsza to wydruk oprawiony w ramkę.
Bardzo mi się spodobał obrazek i musiałam go zrobić.
Druga praca to malowana róża którą otrzymała koleżanka z forum na urodziny w imieniu całej rodzinki pergaminowej.
Oczywiście jak to u mnie bywa malowana kredkami akwarelowymi na sucho.
W wolnych chwilach powstały też kolczyki i klipsy, które znalazły już dawno swoich właścicieli.







Powstały też takie kompleciki.


Ostatni komplecik powstał niedawno, reszta to prace wcześniej zrobione tylko z braku czasu ich nie pokazywałam.

Teraz kilka widoków z ostatniego wyjazdu.




Pogoda podczas kilku dniowego wyjazdu dopisała i humory także.

Pozdrawiam wszystkich cieplutko i dziękuję za odwiedziny.






3 komentarze:

  1. piekne widoki, piekne bizu i slodkie karteczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze ze mozna tez gdzie indziej podziwiac te Twoje cudenka.SLICZNOSCI.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko śliczne karteczki... ta z różą super !!! Biżuteria piękna, a widoczki niesamowite....

    OdpowiedzUsuń