Free background from VintageMadeForYou

czwartek, 8 marca 2012

Podusie

Dzisiaj będę się chwaliła podusiami jakie otrzymałam w prezencie od mojej koleżanki Basi ( Basika ). Wiele osób wie, że mam bzika na punkcie kotów i z takim motywem są te podusie. :)
Chwalenie zaczynam od najnowszej podusi która jest zrobiona ze zdjęciem mojej przytulanki Uszki.
Zrobiona została do kompletu do tej podusi.
Kolejne podusie prezentują się tak:
Z haftowanym kotkiem.
Okrągła z kotkami z serwetki.
Komplecik dwie podusie i bieżnik.

Te podusie Basia zrobiła dla mojej koleżanki też kociary.
Pierwsza jest z jej kotkiem Bartkiem, a druga z moją Uszką.
Wszystkie podusie są cudne.
Basiu, jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję.

Ja teraz siedzę nad kartkami więc niedługo pojawią się w temacie jajeczka :)

Pozdrawiam wszystkich cieplutko.

3 komentarze:

  1. Podusi super, prawdziwie kocie...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko, cała przyjemność po mojej stronie.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne podusie. Autorce gratuluję a Tobie Beatko - trochę zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń