Free background from VintageMadeForYou

sobota, 25 czerwca 2011

Niespodzianka

Wczoraj otrzymałam od Asi (Anisy) z Zaczarowanego Zakątka przesyłkę, a w niej takie zaczarowane cukierasy, które wygrałam w candy na jej blogu.


Asiu, za wszystkie niespodzianki bardzo dziękuję. Piękna karteczka z życzeniami i cudne listkowe serwetki. Przydasie też oczywiście superrr.
Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam cieplutko.

Ostatnio miałam mało czasu, ale coś tam powoli robiłam.
Oto komplecik na zamówienie z sutaszu i dwie kolie.

5 komentarzy:

  1. no wszystko jest piękne, ale sutaszowy komplecik, przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wszystko!! Chętnie nauczyłabym się od Ciebie robienia tych cudów z koralików. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że prezenty Ci się spodobały, gdyż miałam dylemat co mogłabym dla Ciebie zrobić, wszak jesteś mistrzynią w wielu technikach, we frywolitce i sutaszu także gdyż prace wyszły pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkim ślicznie dziękuję i pozdrawiam cieplutko.

    Janeczko, nie ma problemu zapraszam do Łodzi na nauki.

    OdpowiedzUsuń